Дізнатися вартість

Зайшовши в приміщення, де проходить кастинг, слід привітатись: назвати ім'я, прізвище, агентство. Часто кастинги проходять у звичайній кімнаті. Але навіть зробивши два кроки, ви повинні продемонструвати акторське вміння володіти своїм тілом - рухайтеся легко та впевнено. Не треба нічого чіпляти і збивати на своєму шляху! Уважно слухайте команди та з точністю їх виконуйте. Якщо щось не зрозуміли або не почули, то перепитайте і потім зробіть те, що вас просять, а не навпаки.

На будь-якому кастингу потрібно мати при собі портфоліо чи композитку. Це ознака професіоналізму та гарного тону. Навіть якщо замовник не планував переглядати фото, він, хай навіть машинально, погортає вручене йому портфоліо. Композитка залишається у замовника. Композитка може бути будь-якої форми. На ній розміщується ваш портрет, внизу-ім'я, прізвище та контактний телефон. На звороті - у вигляді колажу найбільш вдалі фото.

Починайте розповідь про себе з заздалегідь підготовленої візитки. Не відповідайте на запитання односкладно: "так" - "ні". Давайте розгорнуті відповіді. Якщо оточуючі втрачають інтерес до того, що ви кажете, перемикайтеся на іншу тему. Важливо викликати і зберегти інтерес, щоб вас запам'ятали.

Тільки не потрібно грати на публіку, поводитися емоційно і говорити замовнику, що ви божеволієте від його проекту, каналу і т.д. Тримайтеся діловито, демонструйте готовність виконати ту роботу, яку вам пропонують.

Обов'язково контролюйте міміку, вимову та жести. Ви точно не кусаєте губи, не перебираєте пальці, не опускаєте голову? Добре. І в жодному разі не жуйте жуйку під час розмови!

З камерою спілкуйтеся, як із людиною. І пам'ятайте правило: якщо в шоу-бізнесі чогось не можна показати, то це порожні балачки. Вмієте танцювати - танцюйте, вмієте співати - заспівайте, займаєтеся єдиноборствами - продемонструйте пару прийомів. Згадки різних умінь нікому не потрібні, якщо цього не можна показати.

Фактично кастинг - це переговори перед укладенням комерційної угоди. Ви продаєте товар, тобто себе, а клієнт цей товар оцінює та купує (або не купує).

Автор Артем Позняк - педагог медіа школи ShowMax, продюсер телеканалу 1+1 , ведучий проекту "Вещдок" на Iнтері.

Не пропусти

ДОПИСИ